Ik bin wer thus! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mattie Schotanus - WaarBenJij.nu Ik bin wer thus! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mattie Schotanus - WaarBenJij.nu

Ik bin wer thus!

Door: Mattie

Blijf op de hoogte en volg Mattie

10 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Dan hier nog even een afsluitend verhaaltje!

Ik ben weer thuis! Donderdagochtend om half 9 landde ik op Schiphol. Kwart over 9 stond ik met al mijn bagage in de aankomsthal, waar Edger, heit, mem en Albertine op mij stonden te wachten! In Harlingen hebben we even een stop gemaakt en heb ik eindelijk weer kunnen smullen van een frikadel speciaal :D 12 Uur waren we thuis. Het huis was mooi versierd en er hing een bord met 'welkom thuis'! Er zijn in het weekend wat mensen langsgeweest en verder ben ik weer bijgeslapen, omdat het slapen in het vliegtuig niet lukte... Vandaag al mijn spulletjes een plekje gegeven op mijn kamer. Dus ik ben weer gesetteld!

Bedankt voor al jullie leuke reacties en andere aanmoedigingen afgelopen 5 maanden!

Tot ziens!

Groetjes Mattie

  • 10 Juli 2006 - 18:34

    Jappie En Bintje:

    gelokkich bist wer op'e Sweach..

    WOLKOM THUS

  • 10 Juli 2006 - 19:11

    Fieta:

    Welkom thuis Mattie!
    We missen je hier nu al :(

    :)
    x f

  • 12 Juli 2006 - 00:09

    Sonja:

    ja welkom thuis weer mattie.groetjes en het gaat je goed he!!

  • 13 Juli 2006 - 13:59

    Senner:

    Hey mat,

    gelukkig ben je weer thuis...oant horens

  • 17 Juli 2006 - 17:40

    Tijzjuhhh:

    Hoi! Jaja, ik ben dus die beruchte eerste stagiaire die de boel daar flink op stelten heeft gezet vorig jaar in de Gin House! Bekijk mijn site maar eens een keer: www.tijzjuhhh.nl
    Ik hoop dat je een leuke tijd op Statia hebt gehad, ik ben er afgelopen weekend sinds 10 maanden weer 2 dagen geweest!
    Groetjes, Mattijs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mattie

Van 6 februari tot en met 5 juli 2006 heb ik stage gelopen in Hotel & Restaurant The Old Gin House (www.oldginhouse.com) op St. Eustatius. Deze site heb ik bijgehouden, zodat al mijn familie, vrienden, bekenden en nieuwsgierige mensen op de hoogte bleven van mijn belevenissen op Statia! Nog steeds zijn mijn avonturen te lezen op deze site. Tevens kun je ook mijn foto's bekijken en meegenieten van mijn prachtige tijd op het kleinste eiland van het Nederlandse Koninkrijk!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 49307

Voorgaande reizen:

06 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: